.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست پلیس آگاهی مازندران:
مالباختگان مازندرانی از این پس به سامانه نما مراجعه کنند
شمال نیوز : رهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند.....

شمال نیوز: سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: با راه اندازی سامانه نمای پلیس استان از شهروندان خواست اموال مسروقه خود را در این سامانه شناسایی کنند.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: برای شناسایی کالا‌های مسروقه و تحویل آن به مالباختگان، پلیس آگاهی ناجا در دی سال گذشته اقدام به راه اندازی سامانه نما یا نمایشگاه مجازی اموال کشف شده کرده است.

وی افزود: شرایطی برای مالباختگان فراهم شده تا به لیست اموال مسروقه‌ای که توسط پلیس کشف شده سریع‌تر دسترسی پیدا کنند.

سرهنگ سید جعفر ساداتی گفت: اموالی که به مدت یک ماه از تاریخ کشف آن گذشته باشد و مالک آن شناسایی نشده یا سارقان قادر به معرفی مالباختگان نیستند، این اموال از طریق سامانه نما در معرض دید قرار می‌گیرد تا صاحبان شان شناسایی شوند.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: سامانه نما در بستر اینترنت راه اندازی شده و مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.polic.ir و با مراجعه در قسمت اموال کشف شده مشخصات کالای مسروقه خود را وارد کرده و شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه از طریق شماره سریال اموال، مالکان را پیدا و از طریق همین شماره سریال ها، سارقان شناسایی می‌شوند، افزود: براین اساس با راه اندازی سامانه نما، شماره سریال اموال مسروقه به صورت متمرکز در آن ثبت می‌شود و به محض اینکه اموال کشف شوند از طریق این سامانه و ثبت شماره سریال اموال مسروقه، به صاحبان آن دسترسی می‌یابیم.

سرهنگ سید جعفر ساداتی گفت: پس از شناسایی کالای مد نظر، پلیس آگاهی با تشریفات خاصی کالای مورد نظر را به صاحبش تحویل می‌دهد.

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به مزایای سامانه نما، افزود: شناسایی سریع اموال مسروقه کشف شده توسط مالباختگان بصورت غیر حضوری، کاهش چشمگیر هزینه‌های نگهداری اموال مسروقه مکشوفه، پیشگیری از آسیب دیدن اموال مالباختگان پس از کشف، کمک در شناسایی دقیق محل سرقت و مالباخته واقعی در زمان‌هایی که سارق همکاری لازم را انجام نمی‌دهد از جمله مزایای سامانه نما در پلیس آگاهی است.

وی گفت: بهتر است عموم شهروندان کد و سریال اموال خود، خصوصاً اموال با ارزش را به خاطر داشته باشند تا در صورتی‌که به سرقت رفت، بتوانند مشخصات آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا در صورت کشف راحت‌تر قابل شناسایی باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.183 seconds.